Matchvärdschema inför start imorgon

Redan imorgon sätter tävlingarna igång och hoppas ni är laddade!

Då det funkade super förra året har vi även i år valt att fördela passen för matchvärdskapet mellan familjer som är anmälda till årets klasser.

Årets matchvärdar är familjerna: Hogen, Ödquist, Schröder, Noble, Peter Karlsson, Svärdström, Andrén, Andersson/Svensson, Schött, Beer, Melcher-Claëson/Edman, Nathan, Wränghede/Wolf, von Pongrácz, Schönberg, Elblaus, Josefine/Robert Karlsson, Cavallins, Lindberg, Harring, Carlnäs, Dauchez, Rosenthal, Stenberg, Pettersson/Bargo och Estelle.

Se schemat här

Om du/din familj finns med på listan och du/ni behöver byta pass, gäller samma princip som vid matchbyten. Du/ni ser själv/-a till att byta pass med någon annan matchvärdfamilj. Kontaktuppgifter till alla spelare och matchvärdar kommer att finnas på Björkvallen fr.o.m. lördag då tävlingarna startar.

På Björkvallen kommer det också att finnas tydliga instruktioner för matchvärdarna, dvs beskrivningar av vad ”jobbet” innebär. No worries, det är enkelt. Alla morgonpass kommer att innehas av rutinerade matchvärdar som ser till att rigga resten av dagen på ett bra sätt för övriga matchvärdar.

Lycka till nu!

/Styrelsen