Anmälan till Ljugarn Open 2022 ÖPPEN

Nu kan du anmäla dig till Ljugarn Open i tennis, som går av stapeln med start om drygt två veckor. Ni som har varit med förut känner igen er, men vi hoppas förstås att vi tillsammans ska överträffa tidigare år på alla sätt!

Det absolut första steget är att se till att du (och eventuell spelpartner) är medlem i Ljugarns IF. Därefter sker anmälan till turneringen på Svenska Tennisförbundets hemsida. Observera att båda paren i dubbel måste anmäla sig separat för att det skall fungera i systemet.

Nytt för i år är att vi har infört en klass som heter Generation Dubbel B, där de lite mindre barnen (eller mindre spelvana föräldrarna) slipper möta elitjuniorer med tävlingsinriktade föräldrar 😊. Vi hoppas på stor tillströmning till den klassen!

Varmt välkomna till Björkvallen!

Tävlingsledningen

Bild från finaldagen förra sommaren 2021. Klicka här för att läsa ordförande Uffes roliga krönika över finalmatcherna!

Lottning & spelupplägg padel KM

Välkommen till Björkvallen 2022!