Sommar på Björkvallen 2019

Tjoho nu är vi igång! Vad händer på Björkvallen i år? Massor med kul förstås.

Vecka 28 är det dags för årets upplaga av Tennisskolan, för barn och ungdomar som vill lära sig/bli bättre på tennis. Start måndag den 8 juli.

Vecka 29 är det de vuxnas tur att slipa på tennisformen då Filip Engström & Co anordnar vuxenträning.
Start måndag 15 juli.

Basketsugna barn och ungdomar kan denna
vecka också gå på basketläger. Det finns några platser kvar. Hör av dig till elsa.sva@gmail.com

Vecka 30 - sommarens höjdpunkt - Ljugarn Open arrangeras på Björkvallen. En tennistävling där alla kan vara med! Ung som gammal, rutinerad som nyutblommad tennisspelare. Start lördag 20 juli.

Vecka 31 går tävlingen ”Stan mot landet”av stapeln, där Visby TK och Ljugarns IF spelar ett antal rafflande tennismatcher. Datum och plats inte spikat än, håll utkik efter mer information.

Varje dag hela sommaren är det givetvis också massa härlig fotboll på Björkvallen för alla som vill. Kl. 16.00 är det samling vid fotbollsplanen. I år har vi ett upprop för alla som vill bidra till att anlägga nytt gräs. Alla bidrag välkomnas och tages emot med stor tacksamhet.
Knappa in ditt bidrag på LIF:s eget swishnr: 123 2137 321.

Och du, om du inte redan är medlem, bli det!
Ha en fin sommar!
/Styrelsen