Och vi är igång!

Hej hallå allihop!

En god och kall nyhet är att vi kommer sälja Guteglass i år! Den kommer i mitten av nästa vecka och går att köpa i cafét i klubbstugan. Där kommer man som vanligt även kunna köpa både läsk och bubbelvatten och inte minst våra fina vattenflaskor! De kan man numera fylla på från kranen på sidan av klubbhuset. Ett hett tips är att ploppa i en resorb eller två också för att klara hettan.

Likt förra året kommer vi även sälja vår fina merch som Sofia Björnstjerna fixat åt oss inne i klubbstugan! Tack Sofia och heja Sofia! Det kommer bland annat finnas en ny truckerkeps, junior t-shirts i funktionsmaterial, en skön collegetröja och massa andra fina saker. För den vars plånbok kliar kan jag meddela att shopen är öppen redan från och med idag! Det är också begränsat antal så först till kvarn gäller. ;)

Från och med denna vecka är årets banvärdschef Arvid Vucetic på plats och ordnar upp banvärdskapet inför sommaren. Frågor på det? Då kan du nå dem på 0767-65 17 07. En annan grupp ungdomar som hänger kring banorna är våra duktiga tränare som erbjuder både privatlektioner och sign in-tennis, här hittar du mer info och telefonnummer till dem.

Sedan några dagar tillbaka har vi även kvällsvakter på Björkvallen som vi är evigt tacksamma för. Den här föreningen vore ingenting utan alla er medlemmar som hjälper till i tid och otid! Vi 💗 er.

En annan kanonnyhet är att det kommer installeras ett pingisbord (!) framför cykelstället under städdagen (mån 3/7, kl. 14-18). Bollar och rack kommer finnas i cafét och med detta blir det ännu svårare att slita sig från Björkvallen! Man kommer snart helt sakna anledning att vara någon annanstans.

Tack för nu, vi ses på Björkvallen!🎾☀️

Våra fina nya vattenflaskor!

Truckerkeps med LIF-loggan – ny för i år!

Sista chansen anmälan till padel KM!

Glad midsommar!