Padel KM 2024 avgjort, nu uppladdning inför Ljugarn Open 2024!

Årets Ljugarn Padel KM är nu färdigspelad!

84 personer tampades i 42 lag över 3 olika klasser. Regn o rusk försökte störa men allas flexibilitet och finväder däremellan gjorde att vi hade en fullspäckad och härlig turnering!

Stort grattis till alla spelare och extra grattis till vinnare o finalister:

Klass DAM

1. Cecilia Grufman & Marie Cavallin

2. Lisa Dauchez & Therese Lindgren (o Louise Schönberg)

Klass 2

1. Boston Werkelin & Hannes Christianson

2. Jack Born & Jacob Wahlberg

Klass 1

1. Filip & Axel Engström

2. Björn Carlsson & Arvid Landin

Tack för all glädje och engagemang, vi ses nästa år igen 🤗

/C-G

Men stopp ett tag! Sommaren är inte slut än! Jag vet att jag inte är ensam om att ha väntat på Ljugarn Open i ett helt år och nu börjar det verkligen dra ihop sig. Alla som redan är på plats i ljuvliga Ljugarn har dessutom ett riktigt ess i rockärmen, och det är att man kan anmäla sig till sign-in tennis (tennislektioner) med en av våra grymma tränare William von Pongrácz. Missa för guds skull inte tennisamericanon heller! För den som vill slipa lite extra på matchspelet inför turneringen kommande vecka. Anmälan till dessa hittar ni längst ner på LIF:s sida på MATCHi.

Ses på Björkvallen!

Välkomna till Ljugarn Open 2024!

Nya tider för finaldagen i padel KM